Friday, June 09, 2017

Naele yousefi:
در حال ماشین شستن بودم بوی کباب جوجه همسایه دلم را برد.پره های بینی ام باز و بسته شد. هر چه می سابیدم خاک می نشست. گفتم ننه دیگه جون اُمْنی مادرم گفت:جان نداری شَ بِكَش. گفتم خوابم. صبحه اقد صدا نکن. بابا یه ماشین خودم می شورم. ولوم کو. برو تو. امد بیرون گفت شنیدم بووات میاد هاا. خلاها رم بشور. وقتی خلا می شوری پاهاتو صلوات بفرست. نجس نیا روی فرش. چه بگم که ادم نابِش.دلوم سياه اُتْكی. برادرم به مادر گفت اقد بهش نکوب صبح اعصاب ندارد. حرص می خوری باتری ات می خوابد باید چارشاخه وصل کنیم. سه شاخش رو بووا وصل کرد. دیگه جهنمش کوو. می خواهد بیاید. می خواهد نیاید. قبر ننش بوکوو. مادر گفت خودش قبرش را کند اخر تو زن می خواسی سیِ چی. تو که جلو ما پاچه وصله تنت کردی. جلو ما نیست نیست خواندی. برادرم گفت: ای از اول باید جهنمش می کردیم هیچوقت با مو نِدِن. خاطرُت نی چندی زجر کشمان کرد. قد خانی به خودش می نازید؟ خدا خودش به زمینش می زند.
ساکت بودم.  حوله را روی صورتم کشیدم. عرقم را پاک کردم و  شیشه ماشین را از قطره ها گرفتم. همیشه در بحث های خانوادگی حرفی ندارم در هیچی حرفی ندارم و توی خودمم. حوله را روی پله انداختم. مادرم پشت تی شرت سوراخ سوراخ شده ام را دیدو گفت جامه ات را بکن می خواهم بشورم برای کهنه. گفتم حیف است هنوز از جلو سوراخ نشده است بگذار یک ماه دیگر مادر گفت: ننه قربونت ببم زشته. گفتم ننه ما خو تو خونه کسی نداریم. پول خرج دوامون بشه کلامونو  بندازیم بالا. بیمه مان هم که اخرشه.  ای تی شرتا می گن مدل  است کاکوها خو نامحرم نیستن. مادر گفت:  دلوم می خواد دُتُم جامه نو تنش بی.  گِل رو بابات کنن که جومه خرجش بچش نِكی. گفتم  شب پیتزا می خوریم؟ اقد خونگی خوردیم میکروب های مفید هم از معدمون فِراری شدن. گفت. ها  دلت خَش.

*
در حمام مگس های مرده را که اسپری زده بودم با شلنگ آب به کاسه توالت راهی کردم. یکی بال بال می زد. گفتم  برو  نزار شلنگ روت بگیرم. نزار چشمممون به چشم هم بیافته. شاید اون دنیا من جای تو بودم ولی تو  روم شلنگ بگیر. دلم نمی خواد هنگام مردن جان بدهم و تقلا کنم. شلنگ بگیر تا فواره زند تا راهی شوم به سمت بزرگترین مخزن فاضلاب بشری. شلنگ بگیر ای مگس.
#روزنگاشت
https://t.me/nellynevesht

No comments:

Post a Comment